بررسی تأثیر بازاریابی بصری بر فروش محصولات دارای رویکرد نوآورانه

فرشته رضائی نسب؛ صیدمهدی ویسه

دوره 1، شماره 1 ، اسفند 1401، ، صفحه 1-7

https://doi.org/10.22034/eir.2023.168069

چکیده
  جذابیت بصری در عصر بازاریابی مدرن یک مسئله مهم و ضروری است. جذب نظر مشتریان با استفاده از روش‌های بازاریابی بصری با سرعت و سهولت بیشتری می‌تواند صورت بگیرد. سالانه بسیاری از محصولات مشتریان خود را به دلیل عدم برخورداری و توجه به روش‌های بازاریابی مؤثر از دست می‌دهند. پژوهش حاضر از نوع هدف جز پژوهش‌های کاربردی و از حیث ماهیت گردآوری ...  بیشتر