ا

  • احسانی فر، تهمینه توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]

  • ادیب فر، پدرام بررسی نقش سن و حافظه کاری بر رابطه‌ی بین انگیزه و ریسک‌پذیری کارآفرینان بالقوه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]

  • اسحاقی، الهه تحلیل گفتمان تیزرهای تبلیغاتی گردشگری از منظر چندوجهی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]

  • اسدی دارستانی، زین العابدین نقش اشتیاق کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانه : نقش واسطه ای هوشیاری کارآفرینی، خودکارآمدی کارآفرینی و قصد کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز رشت) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]

  • اعتمادی، محمد بررسی نقش سن و حافظه کاری بر رابطه‌ی بین انگیزه و ریسک‌پذیری کارآفرینان بالقوه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]

  • اکرمی آرانی، حسین توسعه کارآفرینی روستایی مبتنی بر کسب‌و‌کارهای اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-35]

  • الهی، زینب بررسی تاثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی سبک‌های رهبری (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات هرمزگان) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 89-101]

ب

  • بختیاری، مرضیه طراحی الگوی خودکارآمدی مربیان کسب و کار در آینده ی بازار کار (یک مطالعه پدیدار شناسی ) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]

پ

  • پاداش، حمید توسعه کارآفرینی روستایی مبتنی بر کسب‌و‌کارهای اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-35]

  • پورجمشیدی، حدیث مؤلفه‌های اثرگذار در پیشبرد توسعه مربیگری (کوچینگ) کسب وکارها [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-28]

  • پورسعید، محمدمهدی تبیین عوامل موثر بر اعتماد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک با تاکید بر خرید ارز دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 90-109]

ج

  • جلالی، رضا طراحی الگو سیاست و فرایندهای توسعه کارآفرینی شهری در بستر اجتماعی شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 55-71]

  • جمالی، بهروز الگوی توسعه‌ی پایدار کسب و کار در پرتو ارزش‏ها و اصول اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 103-115]

  • جمشیدی، امیر الگوی توسعه‌ی پایدار کسب و کار در پرتو ارزش‏ها و اصول اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 103-115]

چ

  • چیت ساز، احسان تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکار‌ها و ساختار‌ها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]

  • چیت ساز، احسان بررسی نقش سن و حافظه کاری بر رابطه‌ی بین انگیزه و ریسک‌پذیری کارآفرینان بالقوه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]

ح

  • حا جی عموشاه، سحر بررسی نقش عوامل درون سازمانی بر موفقیت شرکت‌های زایشی (مطالعه مؤسسات پژوهشی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 17-39]

  • حامدفر، سعید شناسایی چالش‌‌‌های پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاه‌‌‌های بوم‌گردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]

  • حبیبی، روزبه نقش اشتیاق کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانه : نقش واسطه ای هوشیاری کارآفرینی، خودکارآمدی کارآفرینی و قصد کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز رشت) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]

  • حسینی، الهه چابک‌سازی نوآوری در مدل کسب‌ و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]

  • حسینی، روح اله بررسی تاثیر استراتژی مالی بر عملکرد کارکنان با تاکید بر نقش میانجی ‏تحقیق و ‏توسعه‏( مورد مطالعه: شرکت داروسازی فاران شیمی)‏ ‏ [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 40-54]

  • حسینی، سید رسول شناسایی چالش های مدیریت پروژه در مواجه با بحران کرونا با رویکرد کارآفرینانه [(مقالات آماده انتشار)]

  • حسینی، نجم الدین طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]

  • حسینی نیا، غلامحسین طراحی الگوی خودکارآمدی مربیان کسب و کار در آینده ی بازار کار (یک مطالعه پدیدار شناسی ) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]

  • حمزه ‏، زهرا بررسی تاثیر استراتژی مالی بر عملکرد کارکنان با تاکید بر نقش میانجی ‏تحقیق و ‏توسعه‏( مورد مطالعه: شرکت داروسازی فاران شیمی)‏ ‏ [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 40-54]

د

  • داوری، علی بررسی میزان تأثیر تبلیغات دیجیتال در شبکه‌‌های اجتماعی بر قصد خرید کاربران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 29-48]

  • درویش پور، حجت الله طراحی الگو سیاست و فرایندهای توسعه کارآفرینی شهری در بستر اجتماعی شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 55-71]

ر

  • راستی الحسینی، سید رضا تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]

  • رضائی نسب، فرشته بررسی تأثیر بازاریابی بصری بر فروش محصولات دارای رویکرد نوآورانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-7]

  • رضائی نسب، فرشته تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهت‌گیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-28]

  • رضایی، بیژن مؤلفه‌های اثرگذار در پیشبرد توسعه مربیگری (کوچینگ) کسب وکارها [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-28]

  • رضوانی، عباس طراحی الگو سیاست و فرایندهای توسعه کارآفرینی شهری در بستر اجتماعی شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 55-71]

ز

  • زعفریان، رضا توسعه کارآفرینی روستایی مبتنی بر کسب‌و‌کارهای اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-35]

س

ش

  • شاهمرادی، مهنا توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]

  • شعبانپور، زهرا نقش نوآوری، گشودگی خارجی و مدیریت نوآوری باز بر عملکرد نوآورانه کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 37-49]

  • شفیعی، مژگان تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]

  • شیخوند، امیرعلی بررسی میزان تأثیر تبلیغات دیجیتال در شبکه‌‌های اجتماعی بر قصد خرید کاربران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 29-48]

ص

  • صادقی، حسین تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکار‌ها و ساختار‌ها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]

  • صدیقی، محمدبشیر بررسی نقش آموزش بر قصد کارآفرینی دانشجویان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-44]

  • صفاران، محمدرضا ارائه الگوی بازاریابی بین‌المللی برای شرکت‌های پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]

ض

  • ضیا، بابک نقش نوآوری در توسعه کسب و کارها ؛ شکاف نوآوری و نوآوری های اکتشافی در کسب وکارها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 81-95]

ط

  • طولابی، زینب تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهت‌گیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-28]

ع

  • عربیون، ابوالقاسم چابک‌سازی نوآوری در مدل کسب‌ و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]

  • عزیزی، محمد الگوی خط‌مشی‌ کارآفرینی در نظام آموزشی کشور [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 68-88]

  • عظیمیان، میثم چابک‌سازی نوآوری در مدل کسب‌ و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]

  • علی آبادی، ابراهیم الگوی خط‌مشی‌ کارآفرینی در نظام آموزشی کشور [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 68-88]

  • عهدی هوجقان، محمدحسین شناسایی واٌلویت‌بندی عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده تربیت دانش‌آموزان کارآفرین در هنرستان‌های فنی حرفه‌ای به‌منظور ارائه یک مدل مناسب. [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 72-87]

غ

  • غیاثیان، مریم تحلیل گفتمان تیزرهای تبلیغاتی گردشگری از منظر چندوجهی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]

ق

  • قاسمی، مریم شناسایی چالش‌‌‌های پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاه‌‌‌های بوم‌گردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]

ک

  • کاظمی آرانی، میلاد تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]

  • کبیری نائینی، مهدی بررسی تاثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی سبک‌های رهبری (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات هرمزگان) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 89-101]

  • کریمی، آصف طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]

  • کریمی، مریم بررسی نقش عوامل درون سازمانی بر موفقیت شرکت‌های زایشی (مطالعه مؤسسات پژوهشی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 17-39]

  • کریمی، مهرداد تحلیل گفتمان تیزرهای تبلیغاتی گردشگری از منظر چندوجهی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]

  • کریمی علویجه، محمدرضا ارائه الگوی بازاریابی بین‌المللی برای شرکت‌های پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]

  • کشگر، سارا ارتباط مهارتهای هفتگانه کوانتومی بر نوآوری آموزشی اساتید علوم ورزشی با متغیر میانجی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-73]

  • کلابی، امیرمحمد ارائه مدل تاب‌آوری کسب‌وکار: تبیین نقش نوآوری مدل کسب‌وکار، نوآوری باز، چابکی سازمانی و انعطاف‌پذیری استراتژیک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]

  • کیا کجوری، کریم نقش نوآوری، گشودگی خارجی و مدیریت نوآوری باز بر عملکرد نوآورانه کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 37-49]

گ

  • گلچوبیان، سمن ناز شناسایی انواع نوآوری در حوزه گردشگری(مورد مطالعه شهرک صنعتی نمک آبرود) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 106-99]

م

  • مبینی دهکردی، علی چابک‌سازی نوآوری در مدل کسب‌ و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]

  • محمدکاظمی، رضا تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]

  • محمدکاظمی، رضا طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]

  • محمدی، سعید سرمایه انسانی، باور به فرصت و عملکرد بین المللی: نقش میانجی گر هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]

  • محمدی الیاسی، قنبر توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]

  • محمدیان، محمود ارائه الگوی بازاریابی بین‌المللی برای شرکت‌های پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]

  • مرادی کوچی، سلمان بررسی نقش عوامل درون سازمانی بر موفقیت شرکت‌های زایشی (مطالعه مؤسسات پژوهشی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 17-39]

  • مطلبی، مسعود طراحی الگو سیاست و فرایندهای توسعه کارآفرینی شهری در بستر اجتماعی شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 55-71]

  • معزی، امیرعلی تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکار‌ها و ساختار‌ها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]

  • معصومی، مصطفی شناسایی چالش های مدیریت پروژه در مواجه با بحران کرونا با رویکرد کارآفرینانه [(مقالات آماده انتشار)]

  • معینی، سید رضا واکاوی رفتارهای حل مساله اجتماعی در بین رهبران کارآفرین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 65-80]

  • مقیمی اسفندآبادی، حسین واکاوی رفتارهای حل مساله اجتماعی در بین رهبران کارآفرین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 65-80]

  • مقیمی اسفندابادی، ابوالفضل بررسی تاثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی سبک‌های رهبری (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات هرمزگان) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 89-101]

  • ملاحسینی، علی تبیین عوامل موثر بر اعتماد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک با تاکید بر خرید ارز دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 90-109]

  • ملکی آوارسی، صادق شناسایی واٌلویت‌بندی عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده تربیت دانش‌آموزان کارآفرین در هنرستان‌های فنی حرفه‌ای به‌منظور ارائه یک مدل مناسب. [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 72-87]

  • ملکی طالقانی، فاطمه نقش اشتیاق کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانه : نقش واسطه ای هوشیاری کارآفرینی، خودکارآمدی کارآفرینی و قصد کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز رشت) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]

  • مهتری آرانی، محمد تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]

  • مهرابیان، احد تبیین عوامل موثر بر اعتماد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک با تاکید بر خرید ارز دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 90-109]

  • مودب، سروش نقش نوآوری در توسعه کسب و کارها ؛ شکاف نوآوری و نوآوری های اکتشافی در کسب وکارها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 81-95]

ن

  • نادری، نادر مؤلفه‌های اثرگذار در پیشبرد توسعه مربیگری (کوچینگ) کسب وکارها [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-28]

  • نقی زاده، محمد بررسی نقش عوامل درون سازمانی بر موفقیت شرکت‌های زایشی (مطالعه مؤسسات پژوهشی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 17-39]

  • نیک رفتار، طیبه تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]

  • نیک رفتار، طیبه شناسایی انواع نوآوری در حوزه گردشگری(مورد مطالعه شهرک صنعتی نمک آبرود) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 106-99]

و

  • ویسه، صیدمهدی بررسی تأثیر بازاریابی بصری بر فروش محصولات دارای رویکرد نوآورانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-7]

  • ویسه، صیدمهدی تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهت‌گیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-28]

ه

  • هاشم، کمند ارتباط مهارتهای هفتگانه کوانتومی بر نوآوری آموزشی اساتید علوم ورزشی با متغیر میانجی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-73]

  • هنری، حبیب ارتباط مهارتهای هفتگانه کوانتومی بر نوآوری آموزشی اساتید علوم ورزشی با متغیر میانجی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-73]

ی

  • یاری حاج عطالو، جهانگیر شناسایی واٌلویت‌بندی عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده تربیت دانش‌آموزان کارآفرین در هنرستان‌های فنی حرفه‌ای به‌منظور ارائه یک مدل مناسب. [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 72-87]

  • یداللهی فارسی، جهانگیر واکاوی رفتارهای حل مساله اجتماعی در بین رهبران کارآفرین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 65-80]