اسدی دارستانی، زین العابدین
نقش اشتیاق کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانه : نقش واسطه ای هوشیاری کارآفرینی، خودکارآمدی کارآفرینی و قصد کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز رشت) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
اعتمادی، محمد
بررسی نقش سن و حافظه کاری بر رابطهی بین انگیزه و ریسکپذیری کارآفرینان بالقوه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]
اکرمی آرانی، حسین
توسعه کارآفرینی روستایی مبتنی بر کسبوکارهای اجتماعی با بهرهگیری از ظرفیتهای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-35]
الهی، زینب
بررسی تاثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی سبکهای رهبری (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات هرمزگان) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 89-101]
ب
بختیاری، مرضیه
طراحی الگوی خودکارآمدی مربیان کسب و کار در آینده ی بازار کار (یک مطالعه پدیدار شناسی ) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]
پ
پاداش، حمید
توسعه کارآفرینی روستایی مبتنی بر کسبوکارهای اجتماعی با بهرهگیری از ظرفیتهای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-35]
پورجمشیدی، حدیث
مؤلفههای اثرگذار در پیشبرد توسعه مربیگری (کوچینگ) کسب وکارها [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-28]
پورسعید، محمدمهدی
تبیین عوامل موثر بر اعتماد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک با تاکید بر خرید ارز دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 90-109]
ج
جلالی، رضا
طراحی الگو سیاست و فرایندهای توسعه کارآفرینی شهری در بستر اجتماعی شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 55-71]
جمالی، بهروز
الگوی توسعهی پایدار کسب و کار در پرتو ارزشها و اصول اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 103-115]
جمشیدی، امیر
الگوی توسعهی پایدار کسب و کار در پرتو ارزشها و اصول اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 103-115]
چ
چیت ساز، احسان
تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکارها و ساختارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]
چیت ساز، احسان
بررسی نقش سن و حافظه کاری بر رابطهی بین انگیزه و ریسکپذیری کارآفرینان بالقوه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]
ح
حا جی عموشاه، سحر
بررسی نقش عوامل درون سازمانی بر موفقیت شرکتهای زایشی (مطالعه مؤسسات پژوهشی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 17-39]
حامدفر، سعید
شناسایی چالشهای پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاههای بومگردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]
حبیبی، روزبه
نقش اشتیاق کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانه : نقش واسطه ای هوشیاری کارآفرینی، خودکارآمدی کارآفرینی و قصد کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز رشت) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
حسینی، الهه
چابکسازی نوآوری در مدل کسب و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسبوکارهای نوپا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
حسینی، روح اله
بررسی تاثیر استراتژی مالی بر عملکرد کارکنان با تاکید بر نقش میانجی تحقیق و توسعه( مورد مطالعه: شرکت داروسازی فاران شیمی) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 40-54]
حسینی، سید رسول
شناسایی چالش های مدیریت پروژه در مواجه با بحران کرونا با رویکرد کارآفرینانه [(مقالات آماده انتشار)]
حسینی، نجم الدین
طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
حسینی نیا، غلامحسین
طراحی الگوی خودکارآمدی مربیان کسب و کار در آینده ی بازار کار (یک مطالعه پدیدار شناسی ) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]
حمزه ، زهرا
بررسی تاثیر استراتژی مالی بر عملکرد کارکنان با تاکید بر نقش میانجی تحقیق و توسعه( مورد مطالعه: شرکت داروسازی فاران شیمی) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 40-54]
د
داوری، علی
بررسی میزان تأثیر تبلیغات دیجیتال در شبکههای اجتماعی بر قصد خرید کاربران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 29-48]
درویش پور، حجت الله
طراحی الگو سیاست و فرایندهای توسعه کارآفرینی شهری در بستر اجتماعی شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 55-71]
ر
راستی الحسینی، سید رضا
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]
رضائی نسب، فرشته
بررسی تأثیر بازاریابی بصری بر فروش محصولات دارای رویکرد نوآورانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-7]
رضائی نسب، فرشته
تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهتگیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-28]
رضایی، بیژن
مؤلفههای اثرگذار در پیشبرد توسعه مربیگری (کوچینگ) کسب وکارها [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-28]
رضوانی، عباس
طراحی الگو سیاست و فرایندهای توسعه کارآفرینی شهری در بستر اجتماعی شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 55-71]
ز
زعفریان، رضا
توسعه کارآفرینی روستایی مبتنی بر کسبوکارهای اجتماعی با بهرهگیری از ظرفیتهای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-35]
س
سیمینپور، حمیدرضا
بررسی نقش آموزش بر قصد کارآفرینی دانشجویان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-44]
ش
شاهمرادی، مهنا
توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]
شعبانپور، زهرا
نقش نوآوری، گشودگی خارجی و مدیریت نوآوری باز بر عملکرد نوآورانه کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 37-49]
شفیعی، مژگان
تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]
شیخوند، امیرعلی
بررسی میزان تأثیر تبلیغات دیجیتال در شبکههای اجتماعی بر قصد خرید کاربران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 29-48]
ص
صادقی، حسین
تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکارها و ساختارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]
صدیقی، محمدبشیر
بررسی نقش آموزش بر قصد کارآفرینی دانشجویان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-44]
صفاران، محمدرضا
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
ض
ضیا، بابک
نقش نوآوری در توسعه کسب و کارها ؛ شکاف نوآوری و نوآوری های اکتشافی در کسب وکارها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 81-95]
ط
طولابی، زینب
تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهتگیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-28]
ع
عربیون، ابوالقاسم
چابکسازی نوآوری در مدل کسب و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسبوکارهای نوپا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
عزیزی، محمد
الگوی خطمشی کارآفرینی در نظام آموزشی کشور [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 68-88]
عظیمیان، میثم
چابکسازی نوآوری در مدل کسب و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسبوکارهای نوپا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
علی آبادی، ابراهیم
الگوی خطمشی کارآفرینی در نظام آموزشی کشور [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 68-88]
عهدی هوجقان، محمدحسین
شناسایی واٌلویتبندی عوامل تسهیلکننده و بازدارنده تربیت دانشآموزان کارآفرین در هنرستانهای فنی حرفهای بهمنظور ارائه یک مدل مناسب. [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 72-87]
کریمی علویجه، محمدرضا
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
کشگر، سارا
ارتباط مهارتهای هفتگانه کوانتومی بر نوآوری آموزشی اساتید علوم ورزشی با متغیر میانجی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-73]
کلابی، امیرمحمد
ارائه مدل تابآوری کسبوکار: تبیین نقش نوآوری مدل کسبوکار، نوآوری باز، چابکی سازمانی و انعطافپذیری استراتژیک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]
کیا کجوری، کریم
نقش نوآوری، گشودگی خارجی و مدیریت نوآوری باز بر عملکرد نوآورانه کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 37-49]
مبینی دهکردی، علی
چابکسازی نوآوری در مدل کسب و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسبوکارهای نوپا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
محمدکاظمی، رضا
تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]
محمدکاظمی، رضا
طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
محمدی، سعید
سرمایه انسانی، باور به فرصت و عملکرد بین المللی: نقش میانجی گر هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]
محمدی الیاسی، قنبر
توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]
محمدیان، محمود
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
مرادی کوچی، سلمان
بررسی نقش عوامل درون سازمانی بر موفقیت شرکتهای زایشی (مطالعه مؤسسات پژوهشی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 17-39]
مطلبی، مسعود
طراحی الگو سیاست و فرایندهای توسعه کارآفرینی شهری در بستر اجتماعی شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 55-71]
معزی، امیرعلی
تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکارها و ساختارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]
معصومی، مصطفی
شناسایی چالش های مدیریت پروژه در مواجه با بحران کرونا با رویکرد کارآفرینانه [(مقالات آماده انتشار)]
معینی، سید رضا
واکاوی رفتارهای حل مساله اجتماعی در بین رهبران کارآفرین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 65-80]
مقیمی اسفندآبادی، حسین
واکاوی رفتارهای حل مساله اجتماعی در بین رهبران کارآفرین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 65-80]
مقیمی اسفندابادی، ابوالفضل
بررسی تاثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی سبکهای رهبری (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات هرمزگان) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 89-101]
ملاحسینی، علی
تبیین عوامل موثر بر اعتماد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک با تاکید بر خرید ارز دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 90-109]
ملکی آوارسی، صادق
شناسایی واٌلویتبندی عوامل تسهیلکننده و بازدارنده تربیت دانشآموزان کارآفرین در هنرستانهای فنی حرفهای بهمنظور ارائه یک مدل مناسب. [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 72-87]
ملکی طالقانی، فاطمه
نقش اشتیاق کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانه : نقش واسطه ای هوشیاری کارآفرینی، خودکارآمدی کارآفرینی و قصد کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز رشت) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
مهتری آرانی، محمد
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]
مهرابیان، احد
تبیین عوامل موثر بر اعتماد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک با تاکید بر خرید ارز دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 90-109]
مودب، سروش
نقش نوآوری در توسعه کسب و کارها ؛ شکاف نوآوری و نوآوری های اکتشافی در کسب وکارها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 81-95]
ن
نادری، نادر
مؤلفههای اثرگذار در پیشبرد توسعه مربیگری (کوچینگ) کسب وکارها [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-28]
نقی زاده، محمد
بررسی نقش عوامل درون سازمانی بر موفقیت شرکتهای زایشی (مطالعه مؤسسات پژوهشی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 17-39]
نیک رفتار، طیبه
تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]