آ
-
آموزش
توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]
-
آموزش کارآفرینی
بررسی نقش آموزش بر قصد کارآفرینی دانشجویان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-44]
-
آموزش کارآفرینی
الگوی خطمشی کارآفرینی در نظام آموزشی کشور [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 68-88]
-
آینده ی بازار کار
طراحی الگوی خودکارآمدی مربیان کسب و کار در آینده ی بازار کار (یک مطالعه پدیدار شناسی ) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]
ا
-
ارز
تبیین عوامل موثر بر اعتماد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک با تاکید بر خرید ارز دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 90-109]
-
ارزش آفرینی
مؤلفههای اثرگذار در پیشبرد توسعه مربیگری (کوچینگ) کسب وکارها [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-28]
-
ارزش برند
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]
-
ارزشهای اسلامی
الگوی توسعهی پایدار کسب و کار در پرتو ارزشها و اصول اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 103-115]
-
ارزهای دیجیتال
تبیین عوامل موثر بر اعتماد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک با تاکید بر خرید ارز دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 90-109]
-
استان فارس
شناسایی چالشهای پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاههای بومگردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]
-
استراتژی بازاریابی
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
-
استراتژی مالی
بررسی تاثیر استراتژی مالی بر عملکرد کارکنان با تاکید بر نقش میانجی تحقیق و توسعه( مورد مطالعه: شرکت داروسازی فاران شیمی) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 40-54]
-
اشتیاق کارآفرینی
نقش اشتیاق کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانه : نقش واسطه ای هوشیاری کارآفرینی، خودکارآمدی کارآفرینی و قصد کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز رشت) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
-
اعتماد مصرف کننده
تبیین عوامل موثر بر اعتماد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک با تاکید بر خرید ارز دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 90-109]
-
اقامتگاه بوم گردی
شناسایی چالشهای پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاههای بومگردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]
-
الگوی بازاریابی بینالمللی
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
-
انتخاب بازار
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
-
انعطافپذیری استراتژیک
ارائه مدل تابآوری کسبوکار: تبیین نقش نوآوری مدل کسبوکار، نوآوری باز، چابکی سازمانی و انعطافپذیری استراتژیک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]
-
انگیزه
بررسی نقش سن و حافظه کاری بر رابطهی بین انگیزه و ریسکپذیری کارآفرینان بالقوه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]
ب
-
بازار شناسی
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
-
بازاریابی
بررسی تأثیر بازاریابی بصری بر فروش محصولات دارای رویکرد نوآورانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-7]
-
بازاریابی
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]
-
بازاریابی بصری
بررسی تأثیر بازاریابی بصری بر فروش محصولات دارای رویکرد نوآورانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-7]
-
بازدارندگی کارآفرینی
شناسایی واٌلویتبندی عوامل تسهیلکننده و بازدارنده تربیت دانشآموزان کارآفرین در هنرستانهای فنی حرفهای بهمنظور ارائه یک مدل مناسب. [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 72-87]
-
باور به فرصت
سرمایه انسانی، باور به فرصت و عملکرد بین المللی: نقش میانجی گر هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]
-
بحران
شناسایی چالش های مدیریت پروژه در مواجه با بحران کرونا با رویکرد کارآفرینانه [(مقالات آماده انتشار)]
-
بلوک ارزش پیشنهادی
طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
پ
-
پاسخ مشتری
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]
-
پایداری
الگوی توسعهی پایدار کسب و کار در پرتو ارزشها و اصول اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 103-115]
-
پدیدار شناسی
طراحی الگوی خودکارآمدی مربیان کسب و کار در آینده ی بازار کار (یک مطالعه پدیدار شناسی ) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]
ت
-
تأمین مالی جمعی سهامی
تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکارها و ساختارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]
-
تابآوری کسبوکار
ارائه مدل تابآوری کسبوکار: تبیین نقش نوآوری مدل کسبوکار، نوآوری باز، چابکی سازمانی و انعطافپذیری استراتژیک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]
-
تبلیغات دیجیتال
بررسی میزان تأثیر تبلیغات دیجیتال در شبکههای اجتماعی بر قصد خرید کاربران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 29-48]
-
تجارت الکترونیک
تبیین عوامل موثر بر اعتماد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک با تاکید بر خرید ارز دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 90-109]
-
تجربه کارآفرینانه
تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهتگیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-28]
-
تجربه مشتری
چابکسازی نوآوری در مدل کسب و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسبوکارهای نوپا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
-
تجزیه و تحلیل بدنه
تحلیل گفتمان تیزرهای تبلیغاتی گردشگری از منظر چندوجهی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]
-
تحقیق و توسعه
بررسی تاثیر استراتژی مالی بر عملکرد کارکنان با تاکید بر نقش میانجی تحقیق و توسعه( مورد مطالعه: شرکت داروسازی فاران شیمی) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 40-54]
-
تحقیق و توسعه بیرونی
ارائه الگوی بومی نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: شرکتهای شهرک صنعتی ایلام) [(مقالات آماده انتشار)]
-
تحقیق و توسعه درونی
ارائه الگوی بومی نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: شرکتهای شهرک صنعتی ایلام) [(مقالات آماده انتشار)]
-
تحلیل گفتمان چند وجهی
تحلیل گفتمان تیزرهای تبلیغاتی گردشگری از منظر چندوجهی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]
-
تسهیل کارآفرینی
شناسایی واٌلویتبندی عوامل تسهیلکننده و بازدارنده تربیت دانشآموزان کارآفرین در هنرستانهای فنی حرفهای بهمنظور ارائه یک مدل مناسب. [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 72-87]
-
تصویر شناختی مقصد
تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]
-
تصویر عاطفی مقصد
تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]
-
تصویر کلی مقصد
تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]
-
تعهد سازمانی
ارتباط مهارتهای هفتگانه کوانتومی بر نوآوری آموزشی اساتید علوم ورزشی با متغیر میانجی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-73]
-
توانمندسازی
توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]
-
تولید
طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
ج
-
جهتگیریکارآفرینانه
تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهتگیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-28]
چ
-
چابک سازی
چابکسازی نوآوری در مدل کسب و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسبوکارهای نوپا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
-
چابکی سازمانی
ارائه مدل تابآوری کسبوکار: تبیین نقش نوآوری مدل کسبوکار، نوآوری باز، چابکی سازمانی و انعطافپذیری استراتژیک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]
ح
-
حافظه کاری
بررسی نقش سن و حافظه کاری بر رابطهی بین انگیزه و ریسکپذیری کارآفرینان بالقوه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]
-
حکمرانی شهری
طراحی الگو سیاست و فرایندهای توسعه کارآفرینی شهری در بستر اجتماعی شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 55-71]
-
حل مساله اجتماعی
واکاوی رفتارهای حل مساله اجتماعی در بین رهبران کارآفرین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 65-80]
خ
-
خطمشی
الگوی خطمشی کارآفرینی در نظام آموزشی کشور [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 68-88]
-
خودکارآمدی
طراحی الگوی خودکارآمدی مربیان کسب و کار در آینده ی بازار کار (یک مطالعه پدیدار شناسی ) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]
-
خودکارآمدی کارآفرینی
نقش اشتیاق کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانه : نقش واسطه ای هوشیاری کارآفرینی، خودکارآمدی کارآفرینی و قصد کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز رشت) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
ر
-
رسانه های اجتماعی
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]
-
رشد و توسعه
نقش نوآوری در توسعه کسب و کارها ؛ شکاف نوآوری و نوآوری های اکتشافی در کسب وکارها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 81-95]
-
رفتار کارآفرینانه
بررسی نقش آموزش بر قصد کارآفرینی دانشجویان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-44]
-
رفتار کارآفرینانه
نقش اشتیاق کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانه : نقش واسطه ای هوشیاری کارآفرینی، خودکارآمدی کارآفرینی و قصد کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز رشت) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
-
رفتارهای حل مساله اجتماعی
واکاوی رفتارهای حل مساله اجتماعی در بین رهبران کارآفرین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 65-80]
-
رمزارز
تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکارها و ساختارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]
-
رهبران کارآفرین اجتماعی
واکاوی رفتارهای حل مساله اجتماعی در بین رهبران کارآفرین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 65-80]
-
رهبری
بررسی تاثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی سبکهای رهبری (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات هرمزگان) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 89-101]
-
روستاییان و عشایر
توسعه کارآفرینی روستایی مبتنی بر کسبوکارهای اجتماعی با بهرهگیری از ظرفیتهای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-35]
-
روش تحلیل مضمون
طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
-
رویکرد کارآفرینانه
شناسایی چالش های مدیریت پروژه در مواجه با بحران کرونا با رویکرد کارآفرینانه [(مقالات آماده انتشار)]
-
ریسکپذیری
بررسی نقش سن و حافظه کاری بر رابطهی بین انگیزه و ریسکپذیری کارآفرینان بالقوه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]
ز
-
زمانبندی ورود
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
-
زنان
توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]
س
-
سازمان ورزشی
ارتباط مهارتهای هفتگانه کوانتومی بر نوآوری آموزشی اساتید علوم ورزشی با متغیر میانجی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-73]
-
سرمایه انسانی خاص
سرمایه انسانی، باور به فرصت و عملکرد بین المللی: نقش میانجی گر هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]
-
سرمایه انسانی عمومی
سرمایه انسانی، باور به فرصت و عملکرد بین المللی: نقش میانجی گر هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]
-
سطح نوآوری
نقش نوآوری، گشودگی خارجی و مدیریت نوآوری باز بر عملکرد نوآورانه کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 37-49]
-
سن
بررسی نقش سن و حافظه کاری بر رابطهی بین انگیزه و ریسکپذیری کارآفرینان بالقوه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]
-
سوگیری شناختی
تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهتگیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-28]
ش
-
شایستگی های محوری منابع انسانی
ارائه الگوی بومی نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: شرکتهای شهرک صنعتی ایلام) [(مقالات آماده انتشار)]
-
شبکه های اجتماعی
بررسی میزان تأثیر تبلیغات دیجیتال در شبکههای اجتماعی بر قصد خرید کاربران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 29-48]
-
شرایط زمینهای
تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکارها و ساختارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]
-
شرایط علّی
تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکارها و ساختارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]
-
شرایط مداخلهگر
تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکارها و ساختارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]
-
شرکت داروسازی
بررسی تاثیر استراتژی مالی بر عملکرد کارکنان با تاکید بر نقش میانجی تحقیق و توسعه( مورد مطالعه: شرکت داروسازی فاران شیمی) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 40-54]
-
شرکتهای زایشی
بررسی نقش عوامل درون سازمانی بر موفقیت شرکتهای زایشی (مطالعه مؤسسات پژوهشی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 17-39]
-
شناسایی
شناسایی واٌلویتبندی عوامل تسهیلکننده و بازدارنده تربیت دانشآموزان کارآفرین در هنرستانهای فنی حرفهای بهمنظور ارائه یک مدل مناسب. [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 72-87]
-
شهرک توریستی نمک آبرود
شناسایی انواع نوآوری در حوزه گردشگری(مورد مطالعه شهرک صنعتی نمک آبرود) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 106-99]
-
شیر گیاهی
طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
ص
-
صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان
توسعه کارآفرینی روستایی مبتنی بر کسبوکارهای اجتماعی با بهرهگیری از ظرفیتهای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-35]
-
صنعت گردشگری
نقش نوآوری، گشودگی خارجی و مدیریت نوآوری باز بر عملکرد نوآورانه کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 37-49]
-
صنعت نفت و گاز
شناسایی چالش های مدیریت پروژه در مواجه با بحران کرونا با رویکرد کارآفرینانه [(مقالات آماده انتشار)]
ع
-
عشایر قشقایی
شناسایی چالشهای پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاههای بومگردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]
-
عملکردکارآفرینی
تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهتگیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-28]
-
عملکرد کارکنان
بررسی تاثیر استراتژی مالی بر عملکرد کارکنان با تاکید بر نقش میانجی تحقیق و توسعه( مورد مطالعه: شرکت داروسازی فاران شیمی) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 40-54]
-
عملکرد نوآورانه
نقش نوآوری، گشودگی خارجی و مدیریت نوآوری باز بر عملکرد نوآورانه کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 37-49]
ق
-
قصد خرید
بررسی میزان تأثیر تبلیغات دیجیتال در شبکههای اجتماعی بر قصد خرید کاربران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 29-48]
-
قصد فعالیتهای نوآورانه
بررسی نقش آموزش بر قصد کارآفرینی دانشجویان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-44]
-
قصد کارآفرینی
بررسی نقش آموزش بر قصد کارآفرینی دانشجویان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-44]
-
قصد کارآفرینی
نقش اشتیاق کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانه : نقش واسطه ای هوشیاری کارآفرینی، خودکارآمدی کارآفرینی و قصد کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز رشت) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
ک
-
کارآفرین بالقوه
بررسی نقش سن و حافظه کاری بر رابطهی بین انگیزه و ریسکپذیری کارآفرینان بالقوه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]
-
کارآفرینی
توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]
-
کارآفرینی
شناسایی چالشهای پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاههای بومگردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]
-
کارآفرینی
نقش نوآوری در توسعه کسب و کارها ؛ شکاف نوآوری و نوآوری های اکتشافی در کسب وکارها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 81-95]
-
کارآفرینی
الگوی خطمشی کارآفرینی در نظام آموزشی کشور [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 68-88]
-
کارآفرینی
شناسایی واٌلویتبندی عوامل تسهیلکننده و بازدارنده تربیت دانشآموزان کارآفرین در هنرستانهای فنی حرفهای بهمنظور ارائه یک مدل مناسب. [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 72-87]
-
کارآفرینی اجتماعی
توسعه کارآفرینی روستایی مبتنی بر کسبوکارهای اجتماعی با بهرهگیری از ظرفیتهای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-35]
-
کارآفرینی روستایی
توسعه کارآفرینی روستایی مبتنی بر کسبوکارهای اجتماعی با بهرهگیری از ظرفیتهای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-35]
-
کارآفرینی سازمانی
بررسی تاثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی سبکهای رهبری (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات هرمزگان) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 89-101]
-
کارآفرینی شهری، جریان سازی، عوامل اجتمائی
طراحی الگو سیاست و فرایندهای توسعه کارآفرینی شهری در بستر اجتماعی شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 55-71]
-
کرونا
شناسایی چالش های مدیریت پروژه در مواجه با بحران کرونا با رویکرد کارآفرینانه [(مقالات آماده انتشار)]
-
کسب و کار
نقش نوآوری در توسعه کسب و کارها ؛ شکاف نوآوری و نوآوری های اکتشافی در کسب وکارها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 81-95]
-
کسب و کار
الگوی توسعهی پایدار کسب و کار در پرتو ارزشها و اصول اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 103-115]
-
کسب وکار مخاطره پذیر بین المللی
سرمایه انسانی، باور به فرصت و عملکرد بین المللی: نقش میانجی گر هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]
-
کسب و کارهای نوپا
چابکسازی نوآوری در مدل کسب و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسبوکارهای نوپا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
-
کلمات کلیدی: تجاریسازی
بررسی نقش عوامل درون سازمانی بر موفقیت شرکتهای زایشی (مطالعه مؤسسات پژوهشی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 17-39]
-
کیفیت اطلاعات محتوایی
تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]
گ
-
گردشگری
تحلیل گفتمان تیزرهای تبلیغاتی گردشگری از منظر چندوجهی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]
-
گردشگری
شناسایی انواع نوآوری در حوزه گردشگری(مورد مطالعه شهرک صنعتی نمک آبرود) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 106-99]
-
گشودگی خارجی
نقش نوآوری، گشودگی خارجی و مدیریت نوآوری باز بر عملکرد نوآورانه کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 37-49]
م
-
محصولات نوآورانه
بررسی تأثیر بازاریابی بصری بر فروش محصولات دارای رویکرد نوآورانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-7]
-
مدل کسب و کار
طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
-
مدل کسب و کار
چابکسازی نوآوری در مدل کسب و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسبوکارهای نوپا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
-
مدل کسبوکار اجتماعی
توسعه کارآفرینی روستایی مبتنی بر کسبوکارهای اجتماعی با بهرهگیری از ظرفیتهای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-35]
-
مدیریت پروژه
شناسایی چالش های مدیریت پروژه در مواجه با بحران کرونا با رویکرد کارآفرینانه [(مقالات آماده انتشار)]
-
مدیریت دانش
بررسی تاثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی سبکهای رهبری (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات هرمزگان) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 89-101]
-
مدیریت کوانتومی
ارتباط مهارتهای هفتگانه کوانتومی بر نوآوری آموزشی اساتید علوم ورزشی با متغیر میانجی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-73]
-
مدیریت نوآوری باز
نقش نوآوری، گشودگی خارجی و مدیریت نوآوری باز بر عملکرد نوآورانه کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 37-49]
-
مربیان کسب و کار
طراحی الگوی خودکارآمدی مربیان کسب و کار در آینده ی بازار کار (یک مطالعه پدیدار شناسی ) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]
-
مربیگری
مؤلفههای اثرگذار در پیشبرد توسعه مربیگری (کوچینگ) کسب وکارها [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-28]
-
مربیگری کسب وکار
مؤلفههای اثرگذار در پیشبرد توسعه مربیگری (کوچینگ) کسب وکارها [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-28]
-
مرور سیستماتیک
توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]
-
مساله اجتماعی
واکاوی رفتارهای حل مساله اجتماعی در بین رهبران کارآفرین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 65-80]
-
معادلات ساختاری
ارتباط مهارتهای هفتگانه کوانتومی بر نوآوری آموزشی اساتید علوم ورزشی با متغیر میانجی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-73]
-
موسسات پژوهشی دولتی
بررسی نقش عوامل درون سازمانی بر موفقیت شرکتهای زایشی (مطالعه مؤسسات پژوهشی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 17-39]
ن
-
نظام آموزشی
الگوی خطمشی کارآفرینی در نظام آموزشی کشور [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 68-88]
-
نظریه رفتار برنامهریزی شده
بررسی نقش آموزش بر قصد کارآفرینی دانشجویان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-44]
-
نوآوری
ارتباط مهارتهای هفتگانه کوانتومی بر نوآوری آموزشی اساتید علوم ورزشی با متغیر میانجی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-73]
-
نوآوری
شناسایی انواع نوآوری در حوزه گردشگری(مورد مطالعه شهرک صنعتی نمک آبرود) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 106-99]
-
نوآوری
چابکسازی نوآوری در مدل کسب و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسبوکارهای نوپا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]
-
نوآوری باز
ارائه مدل تابآوری کسبوکار: تبیین نقش نوآوری مدل کسبوکار، نوآوری باز، چابکی سازمانی و انعطافپذیری استراتژیک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]
-
نوآوری باز
نقش نوآوری در توسعه کسب و کارها ؛ شکاف نوآوری و نوآوری های اکتشافی در کسب وکارها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 81-95]
-
نوآوری مدل کسبوکار
ارائه مدل تابآوری کسبوکار: تبیین نقش نوآوری مدل کسبوکار، نوآوری باز، چابکی سازمانی و انعطافپذیری استراتژیک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]
و
-
ویدیوی تبلیغاتی. نشانهشناسی رسانه
تحلیل گفتمان تیزرهای تبلیغاتی گردشگری از منظر چندوجهی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]
ه
-
هنرستان های فنی حرفه ای
شناسایی واٌلویتبندی عوامل تسهیلکننده و بازدارنده تربیت دانشآموزان کارآفرین در هنرستانهای فنی حرفهای بهمنظور ارائه یک مدل مناسب. [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 72-87]
-
هوش فرهنگی
سرمایه انسانی، باور به فرصت و عملکرد بین المللی: نقش میانجی گر هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]
-
هوشیاری کارآفرینی
نقش اشتیاق کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانه : نقش واسطه ای هوشیاری کارآفرینی، خودکارآمدی کارآفرینی و قصد کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز رشت) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]