آ

  • آموزش توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]

  • آموزش کارآفرینی بررسی نقش آموزش بر قصد کارآفرینی دانشجویان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-44]

  • آموزش کارآفرینی الگوی خط‌مشی‌ کارآفرینی در نظام آموزشی کشور [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 68-88]

  • آینده ی بازار کار طراحی الگوی خودکارآمدی مربیان کسب و کار در آینده ی بازار کار (یک مطالعه پدیدار شناسی ) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]

ا

  • ارز تبیین عوامل موثر بر اعتماد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک با تاکید بر خرید ارز دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 90-109]

  • ارزش آفرینی مؤلفه‌های اثرگذار در پیشبرد توسعه مربیگری (کوچینگ) کسب وکارها [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-28]

  • ارزش برند تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]

  • ارزش‏های اسلامی الگوی توسعه‌ی پایدار کسب و کار در پرتو ارزش‏ها و اصول اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 103-115]

  • ارزهای دیجیتال تبیین عوامل موثر بر اعتماد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک با تاکید بر خرید ارز دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 90-109]

  • استان فارس شناسایی چالش‌‌‌های پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاه‌‌‌های بوم‌گردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]

  • استراتژی بازاریابی ارائه الگوی بازاریابی بین‌المللی برای شرکت‌های پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]

  • استراتژی مالی بررسی تاثیر استراتژی مالی بر عملکرد کارکنان با تاکید بر نقش میانجی ‏تحقیق و ‏توسعه‏( مورد مطالعه: شرکت داروسازی فاران شیمی)‏ ‏ [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 40-54]

  • اشتیاق کارآفرینی نقش اشتیاق کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانه : نقش واسطه ای هوشیاری کارآفرینی، خودکارآمدی کارآفرینی و قصد کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز رشت) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]

  • اعتماد مصرف کننده تبیین عوامل موثر بر اعتماد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک با تاکید بر خرید ارز دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 90-109]

  • اقامتگاه بوم گردی شناسایی چالش‌‌‌های پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاه‌‌‌های بوم‌گردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]

  • الگوی بازاریابی بین‌المللی ارائه الگوی بازاریابی بین‌المللی برای شرکت‌های پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]

  • انتخاب بازار‎ ارائه الگوی بازاریابی بین‌المللی برای شرکت‌های پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]

  • انعطاف‌پذیری استراتژیک ارائه مدل تاب‌آوری کسب‌وکار: تبیین نقش نوآوری مدل کسب‌وکار، نوآوری باز، چابکی سازمانی و انعطاف‌پذیری استراتژیک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]

  • انگیزه بررسی نقش سن و حافظه کاری بر رابطه‌ی بین انگیزه و ریسک‌پذیری کارآفرینان بالقوه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]

ب

  • بازار شناسی ارائه الگوی بازاریابی بین‌المللی برای شرکت‌های پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]

  • بازاریابی بررسی تأثیر بازاریابی بصری بر فروش محصولات دارای رویکرد نوآورانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-7]

  • بازاریابی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]

  • بازاریابی بصری بررسی تأثیر بازاریابی بصری بر فروش محصولات دارای رویکرد نوآورانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-7]

  • بازدارندگی کارآفرینی شناسایی واٌلویت‌بندی عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده تربیت دانش‌آموزان کارآفرین در هنرستان‌های فنی حرفه‌ای به‌منظور ارائه یک مدل مناسب. [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 72-87]

  • باور به فرصت سرمایه انسانی، باور به فرصت و عملکرد بین المللی: نقش میانجی گر هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]

  • بحران شناسایی چالش های مدیریت پروژه در مواجه با بحران کرونا با رویکرد کارآفرینانه [(مقالات آماده انتشار)]

  • بلوک ارزش پیشنهادی طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]

پ

  • پاسخ مشتری تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]

  • پایداری الگوی توسعه‌ی پایدار کسب و کار در پرتو ارزش‏ها و اصول اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 103-115]

  • پدیدار شناسی طراحی الگوی خودکارآمدی مربیان کسب و کار در آینده ی بازار کار (یک مطالعه پدیدار شناسی ) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]

ت

  • تأمین مالی جمعی سهامی تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکار‌ها و ساختار‌ها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]

  • تاب‌آوری کسب‌وکار ارائه مدل تاب‌آوری کسب‌وکار: تبیین نقش نوآوری مدل کسب‌وکار، نوآوری باز، چابکی سازمانی و انعطاف‌پذیری استراتژیک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]

  • تبلیغات دیجیتال بررسی میزان تأثیر تبلیغات دیجیتال در شبکه‌‌های اجتماعی بر قصد خرید کاربران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 29-48]

  • تجارت الکترونیک تبیین عوامل موثر بر اعتماد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک با تاکید بر خرید ارز دیجیتال [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 90-109]

  • تجربه کارآفرینانه تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهت‌گیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-28]

  • تجربه مشتری چابک‌سازی نوآوری در مدل کسب‌ و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]

  • تجزیه و تحلیل بدنه تحلیل گفتمان تیزرهای تبلیغاتی گردشگری از منظر چندوجهی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]

  • تحقیق و توسعه بررسی تاثیر استراتژی مالی بر عملکرد کارکنان با تاکید بر نقش میانجی ‏تحقیق و ‏توسعه‏( مورد مطالعه: شرکت داروسازی فاران شیمی)‏ ‏ [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 40-54]

  • تحقیق و توسعه بیرونی ارائه الگوی بومی نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: شرکتهای شهرک صنعتی ایلام) [(مقالات آماده انتشار)]

  • تحقیق و توسعه درونی ارائه الگوی بومی نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: شرکتهای شهرک صنعتی ایلام) [(مقالات آماده انتشار)]

  • تحلیل گفتمان چند وجهی تحلیل گفتمان تیزرهای تبلیغاتی گردشگری از منظر چندوجهی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]

  • تسهیل کارآفرینی شناسایی واٌلویت‌بندی عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده تربیت دانش‌آموزان کارآفرین در هنرستان‌های فنی حرفه‌ای به‌منظور ارائه یک مدل مناسب. [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 72-87]

  • تصویر شناختی مقصد تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]

  • تصویر عاطفی مقصد تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]

  • تصویر کلی مقصد تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]

  • تعهد سازمانی ارتباط مهارتهای هفتگانه کوانتومی بر نوآوری آموزشی اساتید علوم ورزشی با متغیر میانجی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-73]

  • توانمندسازی توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]

  • تولید طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]

ج

  • جهت‌گیری‌کارآفرینانه تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهت‌گیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-28]

چ

  • چابک سازی چابک‌سازی نوآوری در مدل کسب‌ و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]

  • چابکی سازمانی ارائه مدل تاب‌آوری کسب‌وکار: تبیین نقش نوآوری مدل کسب‌وکار، نوآوری باز، چابکی سازمانی و انعطاف‌پذیری استراتژیک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]

ح

  • حافظه کاری بررسی نقش سن و حافظه کاری بر رابطه‌ی بین انگیزه و ریسک‌پذیری کارآفرینان بالقوه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]

  • حکمرانی شهری طراحی الگو سیاست و فرایندهای توسعه کارآفرینی شهری در بستر اجتماعی شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 55-71]

  • حل مساله اجتماعی واکاوی رفتارهای حل مساله اجتماعی در بین رهبران کارآفرین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 65-80]

خ

  • خط‌مشی الگوی خط‌مشی‌ کارآفرینی در نظام آموزشی کشور [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 68-88]

  • خودکارآمدی طراحی الگوی خودکارآمدی مربیان کسب و کار در آینده ی بازار کار (یک مطالعه پدیدار شناسی ) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]

  • خودکارآمدی کارآفرینی نقش اشتیاق کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانه : نقش واسطه ای هوشیاری کارآفرینی، خودکارآمدی کارآفرینی و قصد کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز رشت) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]

ر

  • رسانه های اجتماعی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]

  • رشد و توسعه نقش نوآوری در توسعه کسب و کارها ؛ شکاف نوآوری و نوآوری های اکتشافی در کسب وکارها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 81-95]

  • رفتار کارآفرینانه بررسی نقش آموزش بر قصد کارآفرینی دانشجویان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-44]

  • رفتار کارآفرینانه نقش اشتیاق کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانه : نقش واسطه ای هوشیاری کارآفرینی، خودکارآمدی کارآفرینی و قصد کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز رشت) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]

  • رفتارهای حل مساله اجتماعی واکاوی رفتارهای حل مساله اجتماعی در بین رهبران کارآفرین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 65-80]

  • رمزارز تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکار‌ها و ساختار‌ها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]

  • رهبران کارآفرین اجتماعی واکاوی رفتارهای حل مساله اجتماعی در بین رهبران کارآفرین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 65-80]

  • رهبری بررسی تاثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی سبک‌های رهبری (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات هرمزگان) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 89-101]

  • روستاییان و عشایر توسعه کارآفرینی روستایی مبتنی بر کسب‌و‌کارهای اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-35]

  • روش تحلیل مضمون طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]

  • رویکرد کارآفرینانه شناسایی چالش های مدیریت پروژه در مواجه با بحران کرونا با رویکرد کارآفرینانه [(مقالات آماده انتشار)]

  • ریسک‌پذیری بررسی نقش سن و حافظه کاری بر رابطه‌ی بین انگیزه و ریسک‌پذیری کارآفرینان بالقوه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]

ز

  • زمان‌بندی ورود ارائه الگوی بازاریابی بین‌المللی برای شرکت‌های پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]

  • زنان توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]

س

  • سازمان ورزشی ارتباط مهارتهای هفتگانه کوانتومی بر نوآوری آموزشی اساتید علوم ورزشی با متغیر میانجی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-73]

  • سرمایه انسانی خاص سرمایه انسانی، باور به فرصت و عملکرد بین المللی: نقش میانجی گر هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]

  • سرمایه انسانی عمومی سرمایه انسانی، باور به فرصت و عملکرد بین المللی: نقش میانجی گر هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]

  • سطح نوآوری نقش نوآوری، گشودگی خارجی و مدیریت نوآوری باز بر عملکرد نوآورانه کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 37-49]

  • سن بررسی نقش سن و حافظه کاری بر رابطه‌ی بین انگیزه و ریسک‌پذیری کارآفرینان بالقوه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]

  • سوگیری شناختی تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهت‌گیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-28]

ش

  • شایستگی های محوری منابع انسانی ارائه الگوی بومی نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: شرکتهای شهرک صنعتی ایلام) [(مقالات آماده انتشار)]

  • شبکه های اجتماعی بررسی میزان تأثیر تبلیغات دیجیتال در شبکه‌‌های اجتماعی بر قصد خرید کاربران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 29-48]

  • شرایط زمینه‌ای تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکار‌ها و ساختار‌ها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]

  • شرایط علّی تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکار‌ها و ساختار‌ها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]

  • شرایط مداخله‌گر تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکار‌ها و ساختار‌ها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]

  • شرکت داروسازی بررسی تاثیر استراتژی مالی بر عملکرد کارکنان با تاکید بر نقش میانجی ‏تحقیق و ‏توسعه‏( مورد مطالعه: شرکت داروسازی فاران شیمی)‏ ‏ [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 40-54]

  • شرکت‌های زایشی بررسی نقش عوامل درون سازمانی بر موفقیت شرکت‌های زایشی (مطالعه مؤسسات پژوهشی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 17-39]

  • شناسایی شناسایی واٌلویت‌بندی عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده تربیت دانش‌آموزان کارآفرین در هنرستان‌های فنی حرفه‌ای به‌منظور ارائه یک مدل مناسب. [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 72-87]

  • شهرک توریستی نمک آبرود شناسایی انواع نوآوری در حوزه گردشگری(مورد مطالعه شهرک صنعتی نمک آبرود) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 106-99]

  • شیر گیاهی طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]

ص

  • صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان توسعه کارآفرینی روستایی مبتنی بر کسب‌و‌کارهای اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-35]

  • صنعت گردشگری نقش نوآوری، گشودگی خارجی و مدیریت نوآوری باز بر عملکرد نوآورانه کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 37-49]

  • صنعت نفت و گاز شناسایی چالش های مدیریت پروژه در مواجه با بحران کرونا با رویکرد کارآفرینانه [(مقالات آماده انتشار)]

ع

  • عشایر قشقایی شناسایی چالش‌‌‌های پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاه‌‌‌های بوم‌گردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]

  • عملکرد‌کارآفرینی تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهت‌گیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-28]

  • عملکرد کارکنان بررسی تاثیر استراتژی مالی بر عملکرد کارکنان با تاکید بر نقش میانجی ‏تحقیق و ‏توسعه‏( مورد مطالعه: شرکت داروسازی فاران شیمی)‏ ‏ [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 40-54]

  • عملکرد نوآورانه نقش نوآوری، گشودگی خارجی و مدیریت نوآوری باز بر عملکرد نوآورانه کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 37-49]

ق

  • قصد خرید بررسی میزان تأثیر تبلیغات دیجیتال در شبکه‌‌های اجتماعی بر قصد خرید کاربران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 29-48]

  • قصد فعالیت‌های نوآورانه بررسی نقش آموزش بر قصد کارآفرینی دانشجویان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-44]

  • قصد کارآفرینی بررسی نقش آموزش بر قصد کارآفرینی دانشجویان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-44]

  • قصد کارآفرینی نقش اشتیاق کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانه : نقش واسطه ای هوشیاری کارآفرینی، خودکارآمدی کارآفرینی و قصد کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز رشت) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]

ک

  • کارآفرین بالقوه بررسی نقش سن و حافظه کاری بر رابطه‌ی بین انگیزه و ریسک‌پذیری کارآفرینان بالقوه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 1-15]

  • کارآفرینی توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]

  • کارآفرینی شناسایی چالش‌‌‌های پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاه‌‌‌های بوم‌گردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]

  • کارآفرینی نقش نوآوری در توسعه کسب و کارها ؛ شکاف نوآوری و نوآوری های اکتشافی در کسب وکارها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 81-95]

  • کارآفرینی الگوی خط‌مشی‌ کارآفرینی در نظام آموزشی کشور [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 68-88]

  • کارآفرینی شناسایی واٌلویت‌بندی عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده تربیت دانش‌آموزان کارآفرین در هنرستان‌های فنی حرفه‌ای به‌منظور ارائه یک مدل مناسب. [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 72-87]

  • کارآفرینی اجتماعی توسعه کارآفرینی روستایی مبتنی بر کسب‌و‌کارهای اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-35]

  • کارآفرینی روستایی توسعه کارآفرینی روستایی مبتنی بر کسب‌و‌کارهای اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-35]

  • کارآفرینی سازمانی بررسی تاثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی سبک‌های رهبری (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات هرمزگان) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 89-101]

  • کارآفرینی شهری، جریان سازی، عوامل اجتمائی طراحی الگو سیاست و فرایندهای توسعه کارآفرینی شهری در بستر اجتماعی شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 55-71]

  • کرونا شناسایی چالش های مدیریت پروژه در مواجه با بحران کرونا با رویکرد کارآفرینانه [(مقالات آماده انتشار)]

  • کسب و کار نقش نوآوری در توسعه کسب و کارها ؛ شکاف نوآوری و نوآوری های اکتشافی در کسب وکارها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 81-95]

  • کسب و کار الگوی توسعه‌ی پایدار کسب و کار در پرتو ارزش‏ها و اصول اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 103-115]

  • کسب وکار مخاطره پذیر بین المللی سرمایه انسانی، باور به فرصت و عملکرد بین المللی: نقش میانجی گر هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]

  • کسب و کارهای نوپا چابک‌سازی نوآوری در مدل کسب‌ و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]

  • کلمات کلیدی: تجاری‌سازی بررسی نقش عوامل درون سازمانی بر موفقیت شرکت‌های زایشی (مطالعه مؤسسات پژوهشی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 17-39]

  • کیفیت اطلاعات محتوایی تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]

گ

  • گردشگری تحلیل گفتمان تیزرهای تبلیغاتی گردشگری از منظر چندوجهی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]

  • گردشگری شناسایی انواع نوآوری در حوزه گردشگری(مورد مطالعه شهرک صنعتی نمک آبرود) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 106-99]

  • گشودگی خارجی نقش نوآوری، گشودگی خارجی و مدیریت نوآوری باز بر عملکرد نوآورانه کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 37-49]

م

  • محصولات نوآورانه بررسی تأثیر بازاریابی بصری بر فروش محصولات دارای رویکرد نوآورانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-7]

  • مدل کسب و کار طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]

  • مدل کسب و کار چابک‌سازی نوآوری در مدل کسب‌ و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]

  • مدل کسب‌و‌کار اجتماعی توسعه کارآفرینی روستایی مبتنی بر کسب‌و‌کارهای اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 21-35]

  • مدیریت پروژه شناسایی چالش های مدیریت پروژه در مواجه با بحران کرونا با رویکرد کارآفرینانه [(مقالات آماده انتشار)]

  • مدیریت دانش بررسی تاثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی سبک‌های رهبری (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات هرمزگان) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 89-101]

  • مدیریت کوانتومی ارتباط مهارتهای هفتگانه کوانتومی بر نوآوری آموزشی اساتید علوم ورزشی با متغیر میانجی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-73]

  • مدیریت نوآوری باز نقش نوآوری، گشودگی خارجی و مدیریت نوآوری باز بر عملکرد نوآورانه کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 37-49]

  • مربیان کسب و کار طراحی الگوی خودکارآمدی مربیان کسب و کار در آینده ی بازار کار (یک مطالعه پدیدار شناسی ) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]

  • مربیگری مؤلفه‌های اثرگذار در پیشبرد توسعه مربیگری (کوچینگ) کسب وکارها [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-28]

  • مربیگری کسب وکار مؤلفه‌های اثرگذار در پیشبرد توسعه مربیگری (کوچینگ) کسب وکارها [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-28]

  • مرور سیستماتیک توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]

  • مساله اجتماعی واکاوی رفتارهای حل مساله اجتماعی در بین رهبران کارآفرین اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 65-80]

  • معادلات ساختاری ارتباط مهارتهای هفتگانه کوانتومی بر نوآوری آموزشی اساتید علوم ورزشی با متغیر میانجی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-73]

  • موسسات پژوهشی دولتی بررسی نقش عوامل درون سازمانی بر موفقیت شرکت‌های زایشی (مطالعه مؤسسات پژوهشی دولتی ایران) [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 17-39]

ن

  • نظام آموزشی الگوی خط‌مشی‌ کارآفرینی در نظام آموزشی کشور [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 68-88]

  • نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده بررسی نقش آموزش بر قصد کارآفرینی دانشجویان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-44]

  • نوآوری ارتباط مهارتهای هفتگانه کوانتومی بر نوآوری آموزشی اساتید علوم ورزشی با متغیر میانجی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-73]

  • نوآوری شناسایی انواع نوآوری در حوزه گردشگری(مورد مطالعه شهرک صنعتی نمک آبرود) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 106-99]

  • نوآوری چابک‌سازی نوآوری در مدل کسب‌ و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسب‌وکارهای نوپا [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-67]

  • نوآوری باز ارائه مدل تاب‌آوری کسب‌وکار: تبیین نقش نوآوری مدل کسب‌وکار، نوآوری باز، چابکی سازمانی و انعطاف‌پذیری استراتژیک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]

  • نوآوری باز نقش نوآوری در توسعه کسب و کارها ؛ شکاف نوآوری و نوآوری های اکتشافی در کسب وکارها [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 81-95]

  • نوآوری مدل کسب‌وکار ارائه مدل تاب‌آوری کسب‌وکار: تبیین نقش نوآوری مدل کسب‌وکار، نوآوری باز، چابکی سازمانی و انعطاف‌پذیری استراتژیک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]

و

ه

  • هنرستان های فنی حرفه ای شناسایی واٌلویت‌بندی عوامل تسهیل‌کننده و بازدارنده تربیت دانش‌آموزان کارآفرین در هنرستان‌های فنی حرفه‌ای به‌منظور ارائه یک مدل مناسب. [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 72-87]

  • هوش فرهنگی سرمایه انسانی، باور به فرصت و عملکرد بین المللی: نقش میانجی گر هوش فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 51-64]

  • هوشیاری کارآفرینی نقش اشتیاق کارآفرینی بر رفتار کارآفرینانه : نقش واسطه ای هوشیاری کارآفرینی، خودکارآمدی کارآفرینی و قصد کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز رشت) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]