تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران

مژگان شفیعی؛ طیبه نیک رفتار؛ رضا محمدکاظمی

دوره 1، شماره 1 ، اسفند 1401، ، صفحه 31-42

https://doi.org/10.22034/eir.2023.168071

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر کیفیت اطلاعات محتوایی اینستاگرام درباره اصفهان بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران بوده است.روش پژوهش: پژوهش حاضر به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش توصیفی- همبستگی و پیمایشی می‌باشد و با رویکرد کمی صورت پذیرفته است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه می‌باشد که از روایی و پایایی مناسب برخوردار ...  بیشتر