ا
-
احسانی فر، تهمینه
توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]
-
اسحاقی، الهه
تحلیل گفتمان تیزرهای تبلیغاتی گردشگری از منظر چندوجهی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]
ح
-
حامدفر، سعید
شناسایی چالشهای پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاههای بومگردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]
ر
-
رضائی نسب، فرشته
بررسی تأثیر بازاریابی بصری بر فروش محصولات دارای رویکرد نوآورانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-7]
ش
-
شاهمرادی، مهنا
توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]
-
شفیعی، مژگان
تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]
ص
-
صفاران، محمدرضا
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
غ
-
غیاثیان، مریم
تحلیل گفتمان تیزرهای تبلیغاتی گردشگری از منظر چندوجهی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]
ق
-
قاسمی، مریم
شناسایی چالشهای پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاههای بومگردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]
ک
-
کریمی، مهرداد
تحلیل گفتمان تیزرهای تبلیغاتی گردشگری از منظر چندوجهی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]
-
کریمی علویجه، محمدرضا
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
م
-
محمدکاظمی، رضا
تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]
-
محمدی الیاسی، قنبر
توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]
-
محمدیان، محمود
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
ن
-
نیک رفتار، طیبه
تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]
و
-
ویسه، صیدمهدی
بررسی تأثیر بازاریابی بصری بر فروش محصولات دارای رویکرد نوآورانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-7]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد