ا

  • احسانی فر، تهمینه توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]

  • اسحاقی، الهه تحلیل گفتمان تیزرهای تبلیغاتی گردشگری از منظر چندوجهی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]

چ

  • چیت ساز، احسان تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکار‌ها و ساختار‌ها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]

ح

  • حامدفر، سعید شناسایی چالش‌‌‌های پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاه‌‌‌های بوم‌گردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]

  • حسینی، نجم الدین طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]

ر

  • راستی الحسینی، سید رضا تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]

  • رضائی نسب، فرشته بررسی تأثیر بازاریابی بصری بر فروش محصولات دارای رویکرد نوآورانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-7]

  • رضائی نسب، فرشته تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهت‌گیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-28]

س

ش

  • شاهمرادی، مهنا توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]

  • شفیعی، مژگان تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]

ص

  • صادقی، حسین تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکار‌ها و ساختار‌ها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]

  • صدیقی، محمدبشیر بررسی نقش آموزش بر قصد کارآفرینی دانشجویان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-44]

  • صفاران، محمدرضا ارائه الگوی بازاریابی بین‌المللی برای شرکت‌های پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]

ط

  • طولابی، زینب تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهت‌گیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-28]

غ

  • غیاثیان، مریم تحلیل گفتمان تیزرهای تبلیغاتی گردشگری از منظر چندوجهی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]

ق

  • قاسمی، مریم شناسایی چالش‌‌‌های پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاه‌‌‌های بوم‌گردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]

ک

  • کاظمی آرانی، میلاد تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]

  • کریمی، آصف طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]

  • کریمی، مهرداد تحلیل گفتمان تیزرهای تبلیغاتی گردشگری از منظر چندوجهی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]

  • کریمی علویجه، محمدرضا ارائه الگوی بازاریابی بین‌المللی برای شرکت‌های پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]

  • کشگر، سارا ارتباط مهارتهای هفتگانه کوانتومی بر نوآوری آموزشی اساتید علوم ورزشی با متغیر میانجی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-73]

  • کلابی، امیرمحمد ارائه مدل تاب‌آوری کسب‌وکار: تبیین نقش نوآوری مدل کسب‌وکار، نوآوری باز، چابکی سازمانی و انعطاف‌پذیری استراتژیک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]

م

  • محمدکاظمی، رضا تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]

  • محمدکاظمی، رضا طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]

  • محمدی الیاسی، قنبر توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]

  • محمدیان، محمود ارائه الگوی بازاریابی بین‌المللی برای شرکت‌های پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]

  • معزی، امیرعلی تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکار‌ها و ساختار‌ها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]

  • مهتری آرانی، محمد تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]

ن

  • نیک رفتار، طیبه تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]

و

  • ویسه، صیدمهدی بررسی تأثیر بازاریابی بصری بر فروش محصولات دارای رویکرد نوآورانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-7]

  • ویسه، صیدمهدی تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهت‌گیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-28]

ه

  • هاشم، کمند ارتباط مهارتهای هفتگانه کوانتومی بر نوآوری آموزشی اساتید علوم ورزشی با متغیر میانجی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-73]

  • هنری، حبیب ارتباط مهارتهای هفتگانه کوانتومی بر نوآوری آموزشی اساتید علوم ورزشی با متغیر میانجی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-73]