آموزش
توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]
آموزش کارآفرینی
بررسی نقش آموزش بر قصد کارآفرینی دانشجویان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-44]
ا
ارزش برند
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]
استان فارس
شناسایی چالشهای پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاههای بومگردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]
استراتژی بازاریابی
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
اقامتگاه بوم گردی
شناسایی چالشهای پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاههای بومگردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]
الگوی بازاریابی بینالمللی
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
انتخاب بازار
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
انعطافپذیری استراتژیک
ارائه مدل تابآوری کسبوکار: تبیین نقش نوآوری مدل کسبوکار، نوآوری باز، چابکی سازمانی و انعطافپذیری استراتژیک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]
ب
بازار شناسی
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
بازاریابی
بررسی تأثیر بازاریابی بصری بر فروش محصولات دارای رویکرد نوآورانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-7]
بازاریابی
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]
بازاریابی بصری
بررسی تأثیر بازاریابی بصری بر فروش محصولات دارای رویکرد نوآورانه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-7]
بلوک ارزش پیشنهادی
طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
پ
پاسخ مشتری
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]
ت
تأمین مالی جمعی سهامی
تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکارها و ساختارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]
تابآوری کسبوکار
ارائه مدل تابآوری کسبوکار: تبیین نقش نوآوری مدل کسبوکار، نوآوری باز، چابکی سازمانی و انعطافپذیری استراتژیک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]
تجربه کارآفرینانه
تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهتگیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-28]
تجزیه و تحلیل بدنه
تحلیل گفتمان تیزرهای تبلیغاتی گردشگری از منظر چندوجهی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]
تحلیل گفتمان چند وجهی
تحلیل گفتمان تیزرهای تبلیغاتی گردشگری از منظر چندوجهی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 79-96]
تصویر شناختی مقصد
تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]
تصویر عاطفی مقصد
تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]
تصویر کلی مقصد
تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]
تعهد سازمانی
ارتباط مهارتهای هفتگانه کوانتومی بر نوآوری آموزشی اساتید علوم ورزشی با متغیر میانجی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-73]
توانمندسازی
توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]
تولید
طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
ج
جهتگیریکارآفرینانه
تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهتگیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-28]
چ
چابکی سازمانی
ارائه مدل تابآوری کسبوکار: تبیین نقش نوآوری مدل کسبوکار، نوآوری باز، چابکی سازمانی و انعطافپذیری استراتژیک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]
ر
رسانه های اجتماعی
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-114]
رفتار کارآفرینانه
بررسی نقش آموزش بر قصد کارآفرینی دانشجویان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-44]
رمزارز
تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکارها و ساختارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]
روش تحلیل مضمون
طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
ز
زمانبندی ورود
ارائه الگوی بازاریابی بینالمللی برای شرکتهای پیمانکاری عمومی در حوزه انرژی (برق و نفت و گاز) : مطالعه موردی شرکت مپنا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 45-59]
زنان
توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]
س
سازمان ورزشی
ارتباط مهارتهای هفتگانه کوانتومی بر نوآوری آموزشی اساتید علوم ورزشی با متغیر میانجی تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 61-73]
سوگیری شناختی
تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهتگیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-28]
ش
شرایط زمینهای
تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکارها و ساختارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]
شرایط علّی
تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکارها و ساختارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]
شرایط مداخلهگر
تأمین مالی جمعی مبتنی بر سهام، راهکارها و ساختارها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 91-109]
شیر گیاهی
طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
ع
عشایر قشقایی
شناسایی چالشهای پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاههای بومگردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]
عملکردکارآفرینی
تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهتگیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-28]
ق
قصد فعالیتهای نوآورانه
بررسی نقش آموزش بر قصد کارآفرینی دانشجویان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-44]
قصد کارآفرینی
بررسی نقش آموزش بر قصد کارآفرینی دانشجویان ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-44]
ک
کارآفرینی
توانمندسازی زنان روستایی از طریق آموزش کارآفرینی؛ یک مرور سیستماتیک [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 11-27]
کارآفرینی
شناسایی چالشهای پیش روی کارآفرینان عشایر مطالعه موردی: اقامتگاههای بومگردی عشایر قشقایی استان فارس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 63-75]
کیفیت اطلاعات محتوایی
تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-42]