نوآوری و نوآوری باز
چابک‌سازی نوآوری در مدل کسب‌ و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسب‌وکارهای نوپا

ابوالقاسم عربیون؛ علی مبینی دهکردی؛ الهه حسینی؛ میثم عظیمیان

دوره 2، شماره 3 ، آذر 1402، ، صفحه 49-67

https://doi.org/10.22034/eir.2023.183934

چکیده
  هدف: هدف از انجام مطالعه حاضر، طراحی مدل چابک‌سازی نوآوری در مدل کسب‌وکار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسب‌وکارهای نوپا شهر تهران است روش: پژوهش حاضر از لحاظ نوع داده­ها از دسته پژوهش­های کیفی است که از روش تحلیل مضمون برای تحلیل داده­ها استفاده گردیده شده است. به منظور گردآوری داده­های پژوهش از ابزار مصاحبه­های نیمه ساختار ...  بیشتر

توسعه کارآفرینی
شناسایی انواع نوآوری در حوزه گردشگری(مورد مطالعه شهرک صنعتی نمک آبرود)

طیبه نیک رفتار؛ سمن ناز گلچوبیان

دوره 2، شماره 2 ، شهریور 1402، ، صفحه 106-99

https://doi.org/10.22034/eir.2023.181656

چکیده
  هدف: امروزه صنعت گردشگری یکی از مهم ترین قطب های اقتصادی کشورهاست. توجه به این حوزه باعث افزایش درآمد، ایجاد شغل و ورود ارز به کشور می شود. یکی از مسائل مهم در این حوزه شناسایی نوآوری های خاص این صنعت است. هدف از پژوهش حاضر شناسایی انواع نوآوری های حوزه گردشگری در شهرک توریستی نمک آبرود در توابع استان مازندران براساس خدمات ارائه شده ...  بیشتر

نوآوری و نوآوری باز
ارتباط مهارتهای هفتگانه کوانتومی بر نوآوری آموزشی اساتید علوم ورزشی با متغیر میانجی تعهد سازمانی

حبیب هنری؛ کمند هاشم؛ سارا کشگر

دوره 2، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 61-73

https://doi.org/10.22034/eir.2023.173043

چکیده
  هدف: هدف این پژوهش، بررسی ارتباط مهارت‌های هفتگانه کوانتومی با نوآوری آموزشی در اساتید علوم ورزشی با نقش میانجی تعهد سازمانی بود.روش تحقیق: در این تحقیق از نوع تحقیق کاربردی و از نظر اجرا همبستگی استفاده شد و جامعه آماری شامل اعضای هیأت علمی 8 دانشکده تربیت بدنی دانشگاههای سراسری تهران به تعداد 140 نفر در سال تحصیلی 1400-1401 بود. برای جمع ...  بیشتر