توسعه کارآفرینی
تأثیر تجربه کارآفرینانه و جهت‌گیری کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری شناختی مطالعه موردی کارآفرینان شهر ایلام

فرشته رضائی نسب؛ صیدمهدی ویسه؛ زینب طولابی

دوره 2، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 19-28

https://doi.org/10.22034/eir.2023.173039

چکیده
  هدف: هدف این پژوهش، بررسی تأثیر جهت‌گیری کارآفرینانه و تجربه کارآفرینانه بر عملکرد کارآفرینی با نقش میانجی سوگیری‌شناختی است.روش تحقیق: برای انجام این پژوهش، 470 مدیر شرکت کارآفرین در شهر ایلام که در بخش‌های خدمات و صنعت فعالیت می‌کردند، به‌عنوان جامعه آماری انتخاب شدند. از این تعداد، 212 نفر به‌صورت تصادفی به‌عنوان نمونه انتخاب ...  بیشتر