حکیم آرا، محمد علی(1384). ارتباطات متقاعد گرانه و تبلیغ، تهران: انتشارات وزارت فرهنگ و آموزش عالی سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی.
سجودی، فرزان و مریم قائمی، هلینا(1390). نقد و بررسی نشانه شناختی منتخبی از بیلبوردهای مربوط به فرش های دست باف و ماشینی ایران، پژوهش نامه هنرهای دیداری، شماره 4،ص 43 -33
موحد علی و محمد حیدری، (1399). تحلیل فرصتت کارآفریی گردشگری در کلانشهر کرج، مدیریت مطالعات کارآفرینی، شماره4.
میرواحدی سیدسعید و نفیسه قایدیها هونجانی، (1399). رویکر متفاوت کارآفرینان در کارآفرینی گردشگری میراث فرهنگی ناملموس، نشریه گردشگری و توسعه، شماره 23
Bruner, E. M. (2005). Culture on Tour: Ethnographies of Travel. Chicago: University of Chicago Press.
Bruner, E. M. (2005a). The Role of Narrative in Tourism. Paper presented at On Voyage: New Directions in Tourism Theory, October 7-8, Berkeley Conference. (13 May 2019)
Cook, Guy (1992). The Discourse of Advertising. London: Routledge.
Guo Fang and Feng Xiaowen (2017). A Multimodal Discourse Analysis of Advertisements-Based on Visual Grammar. Journal of Arts & Humanities, Volume 06, Issue 03, 59-69.
Halliday and R. Hasan. Languoge. (1985). context, and text: Aspects of languoge in a social-semiotic perspecfive. Oxford: University Press.
Hopkins, Claude (1923). Scientific Advertising. On line at: http://www.backchannelmedia.com/ documents/ScientificAdvertising-ClaudeHopkins1923.pdf (consulted 22.02.2014).
Jaworski, A. and A. Pritchard (eds.) (2005). Discourse, Communication and Tourism. Clevedon, Buffalo, Toronto: Channel View Publications
Kress, G., T. Van Leeuven (1996): Reading Images: The Grammar of Visual Design. London
Lewis, Elias St. Elmo (1899). "Side Talks about Advertising. The Western Druggist (21), 65-66.
LI, Jie (2019). An Inter-Linguistic Analysis on Multimodal Coupling of German and Chinese Tourism Video Commercials – A comparative Study based on ELAN. journal Lebende Sprachen.
Munday, Jeremy (2004). "Advertising: Some Challenges to Translation Theory.” The Translator, 10(2), 199-219.
Pan Li (2015). Multimodality and contextualisation in advertisement translation: a case study of billboards in Hong Kong. Journal of Specialised Translation, Issue 23.
van Leeuwen, Theo (2005). Introducing Social Semiotics : An Introductory Textbook. published in the Taylor & Francis e-Library .
Yui Ling Ip Janice (2008). Analyzing tourism discourse: A case study of a Hong Kong travel brochure. The University of Hong Kong, LCOM Papers 1, 1 – 19.
Zafar Baig, Fatima and Umer Saima (2020). Humor as Monotony Breaker in Funny Ads: A Multi-Modal Discourse Analysis of Ads of Pakistani Ufone & Jazz Cellular Companies. International Journal of English Linguistics.