بررسی تأثیر بازاریابی بصری بر فروش محصولات دارای رویکرد نوآورانه

فرشته رضائی نسب؛ صیدمهدی ویسه

دوره 1، شماره 1 ، اسفند 1401، ، صفحه 1-7

https://doi.org/10.22034/eir.2023.168069

چکیده
  جذابیت بصری در عصر بازاریابی مدرن یک مسئله مهم و ضروری است. جذب نظر مشتریان با استفاده از روش‌های بازاریابی بصری با سرعت و سهولت بیشتری می‌تواند صورت بگیرد. سالانه بسیاری از محصولات مشتریان خود را به دلیل عدم برخورداری و توجه به روش‌های بازاریابی مؤثر از دست می‌دهند. پژوهش حاضر از نوع هدف جز پژوهش‌های کاربردی و از حیث ماهیت گردآوری ...  بیشتر

کارآفرینی فناورانه
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران)

میلاد کاظمی آرانی؛ محمد مهتری آرانی؛ سید رضا راستی الحسینی

دوره 1، شماره 1 ، اسفند 1401، ، صفحه 99-114

https://doi.org/10.22034/eir.2023.172530

چکیده
  در حال حاضر رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری قدرتمند این امکان را به افراد حقیقی و حقوقی می‌دهد تا بتوانند صدای خود را به دیگران برسانند، برند خودشان را مطرح کنند و به انبوه مشتریان و مخاطبان خود دسترسی داشته باشند و همچنین در دسترس آنها باشند؛ و این واقعیتی است که در هیچ دوره زمانی دیگری نمود و بروز نداشته است.در این بین بانک‌ها ...  بیشتر