نوآوری و نوآوری باز
چابک‌سازی نوآوری در مدل کسب‌ و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسب‌وکارهای نوپا

ابوالقاسم عربیون؛ علی مبینی دهکردی؛ الهه حسینی؛ میثم عظیمیان

دوره 2، شماره 3 ، آذر 1402، ، صفحه 49-67

https://doi.org/10.22034/eir.2023.183934

چکیده
  هدف: هدف از انجام مطالعه حاضر، طراحی مدل چابک‌سازی نوآوری در مدل کسب‌وکار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسب‌وکارهای نوپا شهر تهران است روش: پژوهش حاضر از لحاظ نوع داده­ها از دسته پژوهش­های کیفی است که از روش تحلیل مضمون برای تحلیل داده­ها استفاده گردیده شده است. به منظور گردآوری داده­های پژوهش از ابزار مصاحبه­های نیمه ساختار ...  بیشتر

فرصت و ایده در کارآفرینی
طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی

نجم الدین حسینی؛ رضا محمدکاظمی؛ آصف کریمی

دوره 2، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 1-18

https://doi.org/10.22034/eir.2023.173037

چکیده
  هدف: هدف این پژوهش، طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی می‌باشد.روش:  این پژوهش از نظر نوع هدف کاربردی است و از نوع توصیفی-پیمایشی برای جمع‌آوری اطلاعات استفاده شده است. روش جمع‌آوری داده‌ها نیز توصیفی می‌باشد. رویکرد تجزیه‌وتحلیل داده‌ها پیمایشی است و از روش تحلیل مضمون برای ...  بیشتر